رئيس ناسا در فضاپيماي انساني پيش از شروع تاريخي SpaceX استعفا داد

رئيس ناسا در فضاپيماي انساني پيش از شروع تاريخي SpaceX استعفا داد

  تغيير چشمگير رهبري فقط يك هفته قبل از آن صورت مي گيرد كه ناسا نخستين فضانوردان خود را از آمريكا نزديك به يك دهه ، در بالاي فضاپيماي جديد Space Crew Dragon ، به فضا پرتاب كند.

اين دومين بار در دوره دولت ترامپ است كه اين نقش در آشفتگي قرار گرفته است. در ژوئيه سال 2019 ، ناسا شخصيت اصلي را در اين موقعيت ، ويليام گرستنمااير ، كه نزديك به 15 سال به عنوان سرپرست اكتشافات انساني در ناسا خدمت كرده بود ، از بين برد. لوررو در ماه دسامبر پس از جستجوي طولاني توسط ناسا ، اين سمت را به دست گرفت ، اما اكنون مدت تصدي وي كوتاه شده است.

"لوررو امسال در حال اجرا بود و در زمان حضورش در ناسا پيشرفت چشمگيري داشته است."
"يادداشتي براي كارمندان ناسا گفت:" لوررو امسال در حال اجرا است و به پيشرفت قابل توجهي در زمان حضورش در ناسا رسيده است. " وي گفت: "رهبري وي [اكتشافات انساني] ما را به رسيدن به هدف ما از فرود آمدن زن اول و مرد بعدي روي ماه در سال 2024 نزديكتر كرده است. لووررو بيش از چهار دهه از زندگي خود را در خدمت كشورمان قرار داده است ، و ما از اين تشكر مي كنيم او به خاطر خدمات و كمك هاي خود به آژانس. "

لوررو در روز دوشنبه 18 مه استعفا داد ، اما مدير جاسوسين Bridenstine ناسا در جلسه شوراي ملي فضايي كه روز سه‌شنبه 19 مه برگزار شد ، به تغيير معاون رئيس جمهور مايك پنس اشاره نكرد. در يادداشتي به كارمندان ، لوور استعفاي خود را به ريسكي كه در اوايل سال جاري انجام داد نسبت مي دهد ، اما توضيح نمي دهد كه چه بوده است. وي مي نويسد: "مطمئناً رسالت ما آسان نيست ، و نه ضعف قلب ، و ريسك كردن بخشي از توضيحات شغل است." "خطرات ما ، چه فني ، چه سياسي ، چه شخصي" ، اگر نادرست قضاوت كنيم ، عواقب احتمالي دارند. من در اوايل سال چنين ريسكي را مرتكب شدم زيرا من براي انجام ماموريت خود لازم قضاوت كردم. اكنون ، در طول تعادل زمان ، واضح است كه من در آن انتخاب اشتباه كردم كه من به تنهايي بايد عواقب آن را تحمل كنم. "

كن بوروكساكس ، كه موقع عزل شدن گرستنمااير ، موقعيت را به طور موقت پر كرد ، حالا ديگر از بين رفته است. Bowersox يك فضانورد سابق و در حال حاضر معاون همكار براي اكتشافات انساني است.

به عنوان سرپرست همكار پرواز در فضا ، Loverro نظارت بر برنامه Artemis آژانس ، برنامه ارسال اولين زن و مرد بعدي به ماه تا سال 2024. Loverro همچنين وظيفه سازماندهي مجدد برنامه هاي ناسا را ​​براي كمك به تبديل مدار پايين زمين به يك دامنه تجاري بيشتر. لوررو در يادداشتي به كارمندان نوشت: "من مي خواهم روشن باشم كه من اين قدم را بر مي دارم و هيچ ارتباطي با عملكرد شما به عنوان يك سازمان و برنامه هايي كه در حركت براي تحقق مأموريت خود قرار داده ايم نيست." "اگر هر چيزي ، عملكرد شما و آن برنامه ها باعث مي شود هر كاري كه در طي شش ماه گذشته براي آنها كار كرده ايم ، قابل دستيابي تر و مطمئن تر از گذشته باشد. مرخصي من به دليل اقدامات شخصي من است ، نه آنچه كه با هم انجام داده ايم. "

يك زمان وحشي براي اين نوع تغيير است ، زيرا Loverro به طور جدي نظارت بر برنامه خدمه تجاري ناسا را ​​بر عهده داشته است ، كه در حال توسعه وسايل نقليه خصوصي جديد براي سوار شدن فضانوردان به داخل و ايستگاه فضايي بين المللي است. SpaceX قرار است در تاريخ 27 ماه مه ، كمي بيشتر از يك هفته ديگر ، دو فضانورد خود را از طريق اين برنامه پرواز كند.

ناسا استدلال مي كند كه تغيير روي برنامه يا مأموريت تأثير نخواهد گذاشت. در يادداشت ناسا آمده است: "ما اعتماد كامل به كار [مدير برنامه] كتي لودرز و كل تيم خدمه تجاري او انجام داده است تا ما را به اينجا برساند." "اين پرواز آزمايشي فرصتي تاريخي و مهم خواهد بود كه شاهد بازگشت پرواز انسان به كشور ما خواهد بود ، و فداكاري باورنكردني مردان و زنان ناسا همان چيزي است كه اين ماموريت را ممكن ساخته است."

بروزرساني 19 مه ، ساعت 4:42 بعد از ظهر ET: اين مقاله به روزرساني شده است تا اطلاعات يك يادداشت از Loverro را درج كند.
 
مقالات برتر
1/5
بيشتر بخوانيد
والمارت پس از صرف 3 دلار جت را خاموش كرده است
ميليارد آن در سال 2016

بعدي در علوم
iFixit پايگاه داده تعمير گسترده اي براي ونتيلاتورها و ساير تجهيزات پزشكي راه اندازي مي كند
همه گير COVID-19 ميزان انتشار كربن را به سطح 2006 كاهش داده است
دونالد ترامپ مي گويد براي محافظت در برابر COVID-19 از هيدروكسي كلروكين استفاده مي كند
هواپيماي اسرارآميز X-37B فضايي نيروي هوايي در ششمين ماموريت با موفقيت به فضا پرتاب شد
طبق گزارش ها ، Fitbit قصد دارد براي كمك به درمان بيماران مبتلا به COVID-19 ، تهويه مناسب ايجاد كند
ناسا موافقتنامه هاي بين المللي Artemis را براي استاندارد سازي چگونگي اكتشاف ماه اعلام كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.