باید در مکان مقدس با فکر مقدس نماز خواند. دعا در زندگی

باید در مکان مقدس با فکر مقدس نماز خواند. دعا در زندگی ما ارزش زیادی دارد. همانطور که نعمت ها ارزش زیادی دارد، نماز نیز ارزش های بسیاری دارد. اما اگر بتوان از صمیم قلب به درگاه خداوند دعا کرد، نتیجه مورد انتظار حاصل می شود.
فرض کنید - در این شرایط، تنها دعای ما باید این باشد -
"خدایا / ای خدا / ای خدا / ای عیسی - امروز دنیای شما به ویروس آلوده شده است. این جهان را از دست ویروس ها آزاد کن، ای قدرت بیکران! بیکاری به دلیل این ویروس در حال افزایش است، مردم در وحشت هستند، زندگی به یک کابوس تبدیل شده است. ای خالق! این دنیای ساخته شده توسط شما را نجات دهید. "
اگر هر انسانی این نماز کوچک را خانه به خانه خوانده بود، احتمالاً تا به حال از شر این ویروس خلاص شده بودیم و طعم دنیای زیبا را دوباره چشیده بودیم. دعا خیلی قدرتمنده
دعا چیست؟
نماز وسیله ارتباط است. از طریق دعا می توانیم با خالق خود ارتباط برقرار کنیم. گفت و گو با خالق را دعا می گویند.
هرگز نمی توان دعا را به نفع خود جستجو کرد. ارتباط با خدا برای مصلحت بیشتر را دعا می گویند.
کی و چگونه نماز بخوانیم
نماز باید هر روز قبل از بیدار شدن و خوابیدن خوانده شود. گفتگوها تنها در صورتی می توانند عمیق و موفق باشند که در خلوت دعا کنید.
این دعا نیست که به معبد کنار جاده نگاه کنی و دست بر پیشانی و سر بگذاری. ازدحام مردم در معبد که زمزمه می کنند و چیزهای زیادی می خواهند، دعا نیست.
بدون ارادت، بدون احساس قلبی، خواندن مانترا تنها دعا نیست.
دعا همیشه با قدردانی شروع می شود. اگر حتی یک قطره شک در ایمان خدا باشد، آن دعا موفق نمی شود.
اوه خدای من به من خانه بده، ماشین بده، پول بده - این خواسته ها هرگز نمی تواند دعا باشد. دعا بسیار فراتر از این نیاز پیش پا افتاده است.
سپس ببینیم چه دعایی باد خواند
برای چه چیزی دعا کنیم
برای جامعه دعا کنید
دست نگه دار - فقط برای خودت دعا کردی. برای سلامتی خودت و خانواده ات دعا کن. خداوند آن را برآورده کرد. اما در جامعه ای که تو در آن زندگی می کنی، خرمن نیست، همه جا ناله است، همه مردم در دامان مرگ می افتند. در این صورت شما فقط می توانید با خانواده خود خوب باشید؟
همه با هم یک زنجیر درست می کنیم. ما به آن جامعه زنجیره ای می گوییم. همه ما به یک شکل به یکدیگر وابسته هستیم. پس برعکس، اگر دعا کنی که - خدایا، خلقت، این جامعه، آن را خوب نگه داری. به جامعه احسان کن
اگه اینجوری دعا کنی چی میشه؟ جامعه بهتر خواهد شد. اگر جامعه خوب باشد - مشاغل زیاد، محصولات زراعی زیاد، غذا وجود خواهد داشت. جامعه شاد است، یعنی همه خانواده شاد هستند. و شما بخشی از این جامعه هستید. بنابراین شما یا شما خوشحال خواهید شد.
برای عقل دعا کنید
اگر می خواهی برای خودت دعا کنی، برای عقل دعا کن. دانش بزرگترین است. و جهل گناه است. خدایا مرا در کسب علم یاری کن.
این دعا بهترین است. وقتی خودتان عاقل شوید، می توانید آن دانش را در جامعه گسترش دهید. جامعه عاقل خواهد شد و این بدان معناست که تمام خانواده عاقل خواهند شد.
برای کارهای ایثارگرانه تلاش کنید
مطالب خوب را ادامه دهید و انتظار زیادی نداشته باشید. این جوهر مهابهاراتا است. آرجون مجبور بود بدون فکر کردن به ثمره کارهایش بجنگد، زیرا برای جامعه خوب بود. کسانی که فداکاری می کنند، راه علم را می روند. باز هم عاقلان هرگز نمی توانند دست به کار بد بزنند.
خود را به خالق بسپارید
اگر از صمیم قلب آرزو می کنی که در راه راست گام برداری و این دعا را با خدا حفظ کنی. اما یک روز موفق خواهد شد - مطمئناً. فقط کمی زمان نیاز است، کمی صبر
با توقع ثواب دعا نکنید
خدایا پول زیادی به من بده تا بتوانم خانه بزرگی بسازم.

نه، هرگز در مورد اینها دعا نکنید. اگر اینگونه در حال عبادت مد نظر داشته باشید و تلاش کنید، شاید روزی موفق شود، زیرا خداوند دعا را می شنود. اما با برآورده شدن چنین دعاهایی، چیزهای بسیار بیشتری ممکن است رخ دهد - مانند بیماری، مشکلات مختلف، یا شاید غرور.

و این گستاخی می تواند باعث نابودی شود.

همیشه برای خودت دعا نکن
اگر به تنهایی خوب هستید، اما نه در اطراف خود یا سایر اعضای خانواده تان؛ پس میتونی خوب باشی؟

وقتی حال همه اطرافیانتان خوب باشد، می بینید که اگر مشکلی داشته باشید، خیلی ها به خاطر حالشان می دوند. و از آنجایی که دیگران در روزهای بد شما در کنار شما هستند، شما نیز به زودی شروع به بهبود خواهید کرد.

متفکرانه دعا کنید
اگر به هر دلیلی نگران هستید، یا در خلق و خوی مردد هستید، بهتر است در این موقعیت عجله نکنید. قبل از دعا ذهن خود را آرام کنید. آهسته و پیوسته دعا کردن عاقلانه است.

همه صبح و عصر در خانه خودمان با دلی پاک دعا کنیم. برای شفای این دنیا دعا کنیم. برای رفع بیکاری، فقر دعا کنیم، دعا کنیم حتی یک نفر از مردم دنیا خودکشی نکند، برای یک دنیای زیبا و سالم دعا کنیم.

امیدوارم فهمیده باشم چگونه دعا کنم، چه دعا کنم، برای چه دعا کنم. اگر از پست خوشتون اومد نظر یادتون نره خوب بمانید، سالم بمانید، همه را خوب نگه دارید. هر گوشه از این دنیا پر از برکت خداوند باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.