آرشیو اسفند ماه 1398

سايت اموزش حرفه اي وردپرس

وردپرس Pingbacks & Trackbacks: راهنماي نهايي A - Z

وردپرس Pingbacks & Trackbacks: راهنماي نهايي A - Z

فكر مي كنم وقتي مي گويم موافقت خواهيد كرد: به عنوان يك مبتدي ، لينك هاي وردپرس و پينگ بك گيج كننده هستند.
اما چرا؟ هر دو ويژگي از روزهاي اوليه وبلاگ نويسي وجود داشته است. با اين وجود ، بسياري از كاربران وردپرس نمي دانند كه وجود دارند يا چطور به طور موثر از آنها استفاده مي كنند. معمولاً ، بسياري از كاربران پس از ظاهر شدن لينك پيوندهاي اسپم در نظرات خود ، شروع به يادگيري در مورد پينگ بك ها / پيگيري ها مي كنند.
در پست امروز ، ما همه چيزهايي راجع به pingbacks و لينك هاي مربوط به وردپرس را پوشش مي دهيم. اولا ، ما به شما كمك مي كنيم تفاوت بين اين دو را درك كنيد. در مرحله دوم ، ما جوانب مثبت و منفي استفاده از پينگ بك و پيگيري را پوشش مي دهيم. ثالثاً ، ما به شما نشان مي دهيم چگونه مي توان لينكها و پينگ بك را فعال يا غيرفعال كرد چهارم ، ما به شما كمك مي كنيم تا تصميم بگيريد كه آيا از آنها در وب سايت وردپرس استفاده كنيد.
در جايي از اين مقاله ، ما چند روش بهترين روشهاي pingback / trackback را پوشش مي دهيم. اين همش نيست؛ اگر تصميم به استفاده از pingbacks / trackbacks را نداريد ، ما چندين روش جايگزين را براي ايجاد پيوندهاي طبيعي پوشش مي دهيم و به خوانندگان خود محتواي بيشتري ارائه مي دهيم. براي بالا بردن همه اينها ، ما براي اندازه گيري خوب چندين پلاگين مفيد پرتاب مي كنيم
اگر اين عالي به نظر مي رسد ، خودتان يك ليوان قهوه بريزيد و بگذاريد تا سر كار بيايم.
Pingbacks و Trackbacks چيست؟ به علاوه ، چرا آنها مهم هستندپيگيري وردپرس به جين اجازه مي دهد تا جان را به يكي از مقالات خود با مطالب خود مرتبط كند. اشتراك نسخه به صورت خودكار از ترك بك است. با چند تفاوت آن را به روز رساني بناميد.
در اكثر مضامين وردپرس ، آهنگ هاي تركيبي و پينگ بك در بخش ديدگاه ها - در يك بخش جداگانه يا در كنار ساير نظرات. اين يك روش همسايه اي است كه جين به جان اجازه مي دهد جان را بشناسد ، "سلام ، من پشت تو دارم" يا "اين چيزي است كه ممكن است شما به آن علاقه مند باشيد."
پيگيري چيست؟پيگيري هاي وردپرس
پروتكل رهگيري براي اولين بار در اوت 2002 ، توسط شش جدا با مسئوليت محدود ، بچه ها در پشت Movable Type CMS منتشر شد. اين به منظور ارائه ابزاري براي اطلاع رساني بين وب سايت ها طراحي شده است.
اين ويژگي براي اولين بار در Moveable Type 2.2 پياده سازي شد ، اما امروز تمامي ابزارهاي مهم وبلاگ نويسي مانند WordPress ، B2 و Blogger از قابليت پشتيباني پشتيباني مي كنند.
مطابق واژه نامه WordPress :
يك رديابي به شما كمك مي كند تا به نويسنده ديگري اطلاع دهيد كه شما چيزي در رابطه با آنچه كه در بلاگ خود نوشته بود نوشت ، حتي اگر پيوند صريح به مقاله او نداشته باشيد.
اين شانس نويسنده ديگر را كه در آن نشسته است ، بهبود مي بخشد و مي داند كه شما براي چيزي اعتبار به او داده ايد ، يا اينكه در مورد چيزي كه او نوشت ، يا چيزهاي مشابه بهبود يافته ايد.
در پايان يك مقاله علمي يا يك فصل از يك كتاب درسي از آنها به عنوان مراجع فكر كنيد.
براي استفاده از trackback ، بايد URL trackback داشته باشيد.
اما ... چگونه مي توانيد URL trackback دريافت كنيد؟
خوب ، اين بسيار آسان است
اولا ، به پست در وبلاگ شخص ديگر برويد و URL trackback را پيدا كنيد. اگر از WordPress استفاده مي كنند ، در انتهاي پيوند مجدد پست ، / trackback / اضافه كنيد تا URL trackback ايجاد شود.
در مرحله بعد ، پست خود را بنويسيد ، URL trackback را در بخش  Send Trackback قرار دهيد و مقاله خود را منتشر كنيد.
بخش وردپرس ارسال پيگيريبخش Send Trackbacks را در زير ويرايشگر كلاسيك وردپرس قرار دهيد
وردپرس به محض انتشار مقاله خود ، گزيده اي را با پيوندي به پست شما ايجاد مي كند و آن را به وب سايت گيرنده ارسال مي كند. پيگيري در صفحه تعديل نظر ظاهر مي شود ، جايي كه شخص ديگر مي تواند آنرا ارسال كند ، هرزنامه كند يا حذف كند.
يادداشت:
شخص ديگر بايد در وب سايت خود داراي پينگ بك ها و پيگيري ها باشد تا بتواند لينك هاي شما را دريافت كنددر زمان نوشتن ، بايد از Classic Editor استفاده كنيد تا بخش Send Trackbacks را ببينيد . من نمي توانم اين بخش را در گوتنبرگ بيابم ، اما اين درست است زيرا WordPress در صورت لينك شدن به ساير سايت هاي مبتني بر WordPress ، از پينگ بك هاي خودكار پشتيباني مي كند.واقعيت سرگرم كننده: اين بازخورد در ابتدا براي جمع آوري محتوا در نظر گرفته شده بود ، اما بعداً در اظهار نظر از راه دور كاربرد بسيار خوبي پيدا كرد.
حالا كه مي دانيد چه پيگيري هايي وجود دارد ، پس پينگ بك چيست؟
Pingbacks چيست؟پيامهاي متن وردپرس
مي توانيد از pingback به عنوان نسخه بهبود يافته پروتكل رهگيري استفاده كنيد. در حالي كه پيگيري شامل كار دستي زيادي است ، پينگ بك اتوماتيك است. اين نظري است كه به طور خودكار هنگام پيوند به مقاله ديگري كه پينگ بك ها در آن فعال است ايجاد مي شود.
به عبارت ديگر ، شما فقط بايد به پست وبلاگ شخص ديگر پيوند دهيد تا پينگ بك را ايجاد كنيد كه فرد ديگر بتواند - دوباره - اسپم ، پست يا سطل زباله را حذف كند. اگر پينگ بك شما را تأييد كنند ، در قسمت نظرات نمايش داده مي شود.
برخلاف آنچه بسياري از "گوروهاي" مي گويند ، pingback شامل گزيده اي درست مانند trackback است ، اما بيشتر مضامين (از جمله مضامين پيش فرض وردپرس) اين گزيده ها را نمايش نمي دهند. Meh ???? بنابراين ، پيگيري با گزيده اي ظاهر مي شود ، اما پينگ بك مانند لينك ها به نظر مي رسند.
مشخصات pingback توسط يان هيكسون و استوارت لانگريج تاليف و نگهداري مي شود . جعلي تر از پيگيري سخت تر است و به طور كامل اتوماتيك اگر هر دو سايت قابليت pingback را فعال كنند. به اين ترتيب ، بسياري از كاربران پينگ بك را ترجيح مي دهند.
گذشته از:پينگ بك ها و لينكهاي متداول از محبوبيت زيادي برخوردار بودند زيرا هر دو روش عالي براي اشتراك گذاري و ادامه مكالمه بودند. آنها هنگام شروع عالي بودند ، و افراد واقعي به محتواي شما پيوند مي دادند ، اما هنگامي كه مشهور شديد ، به لطف هرزنامه ها چيزها جسور شد.تنها تفاوت بين پينگ بك و پيگيري ، فناوري ارتباطي است كه هر پروتكل از آن استفاده مي كندگفته مي شود ، ما بايد جوانب مثبت و منفي پينگ بك ها / پيگيري ها را بررسي كنيم ، بنابراين مي توانيد تصميم بگيريد كه آنها را فعال يا غيرفعال كنيد.
مزاياي استفاده از Pingbacks / Trackbacksبه راحتي مي توان فهميد كه چرا بسياري از مردم هر دو فناوري را دوست داشتند. مزاياي احتمالي پينگ بك و آهنگ هاي پيگيري شامل موارد زير است:
ارائه مطالب مرتبط در وب سايت خود ، افزايش ارزش مطالبي كه به كاربران خود ارائه مي دهيد.اقتدار ساختمان و نفوذ. اگر يك وبلاگ نويسان يا وب سايت تأثيرگذار از طريق pingbacks يا لينك هاي متني به محتواي شما پيوند مي زند ، مي تواند به شما كمك كند با نمايش pingbacks در بخش نظرات خود ، اقتدار در مورد محتواي خود ايجاد كنيد.افزايش ترافيك از طريق بك لينك. اگر يك وب سايت محبوب در بخش نظرات خود پينگ بك و لينك هاي شما را منتشر مي كند ، مي تواند باعث ايجاد ترافيك بيشتر براي وب سايت شما شود.از آنجايي كه پينگ بك ها و لينك هاي متني اساساً لينك دهنده هستند ، آنها به شما در بهبود سئو كمك مي كنند ، مشروط بر اينكه به سايت هاي معتبر (بر خلاف اسپمپي) پيوند دهيد.از آنجا كه يك پينگ بك يا ردگيري ، تمايل خود را براي به اشتراك گذاشتن مطالب خود به شخص ديگر نشان مي دهد ، ممكن است در نهايت به اشتراك گذاري محتواي شما نيز بپردازد ، كه براي ترافيك و دسترسي به برند بسيار عالي است.منفي Pingbacks / Trackbacksپينگ بك ها و لينك هاي متني مي توانستند راه هاي زيبايي براي اتصال باقي بمانند ، براي اسپم هاي بيش از حد مسلح به لكه هاي تند و زننده نيست . اكنون ، پينگ بك ها و لينكهاي موافق به خاطر:
هرزنامه ، اسپم و هرزنامه بيشتر است. اسپم ها براي ارسال اسپم از پيگيري ها و پينگ بك ها استفاده مي كنند. در واقع ، طبق گفته CognitiveSEO ، اسپم trackback يكي از پنج نوع رايج هرزنامه است . با اين وجود مي توانيد با يك افزونه ضد اسپم قوي مبارزه كنيد . هنوز پوشه هرزنامه شما مانند ديوانه رشد خواهد كرد.سئو فقير اگر پينگ بك ها و پيگيري ها را بدون نظارت رها كنيد ، اسپم ها به راحتي مي توانند مسيرهاي پيگيري را ايجاد كنند كه به نظر برسد شما يكي از آنها هستيد كه به آنها پيوند داريد.شهرت نام تجاري Tarningshing. پيوندهاي نامطبوع در سايت شما منجر به وب سايت هاي *** ، وياگرا يا اسپلاگ خواهد شد كه مطمئناً اعتبار برند شما را از بين مي برد.زمان بر. مهمترين چالش مربوط به پينگ و بك لينك ، هرزنامه و مقدار زيادي از آن است. تعديل pingbacks و مسيرهاي پيگيري ، تكه اي از وقت شما را به خود اختصاص مي دهد ، زماني كه مي توانيد براي استفاده بهتر از آن استفاده كنيد . بيشتر وب سايت ها ديگر از پينگ بك و پيگيري استفاده نمي كنند ، به اين معني كه ممكن است در نهايت وقت خود را براي ارسال پيام هاي تلفني تلف نكنيد.خود پينگ. اگر به ساير پست هاي وبلاگ خود پيوند دهيد ، وردپرس بطور خودكار پينگ بك ايجاد مي كند كه مي تواند با گذشت زمان آزار دهنده شود ، به خصوص اگر مرتبا پيوندهاي داخلي زيادي را ايجاد مي كنيد. مي توانيد با استفاده از افزونه No Self Pings WordPress توسط مايكل دي آدامز ، بر پينگ پينگ غلبه كنيد .

نكات ساده WooCommerce براي افزايش فروش

 

https://is.gd/w9GWOH

https://v.gd/UFN89t

https://v.ht/zjy0

https://clck.ru/Mf7Py

http://ulvis.net/IU3z

http://yun.ir/31h

https://b2n.ir/913923

نكات ساده WooCommerce براي افزايش فروش

نكات ساده WooCommerce براي افزايش فروش

اكنون كجا ايستاده ايد و در تلاش فروشگاه WooCommerce هستيد؟ شايد شما قصد داريد فروشگاه WooCommerce خود را راه اندازي كنيد ، يا شايد اكنون چند سال است كه آن را اداره مي كنيد.

 

مهم نيست كه در كجاي آن هستيد بايد براي افزايش فروش خود به هر طريق سخت تلاش كنيد.

 

از افزايش ليست ايميل خود گرفته تا بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ، واسطه ها و سيستم عامل هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد براي افزايش فروش فروشگاه WooCommerce خود اهرم كنيد. با اين وجود ، بايد مشخص كنيد كه كدام يك از آنها مفيدتر است و ROI بهتري به شما مي دهد (بازده سرمايه گذاري).

 

براي كمك به شما در رشد فروشگاه WooCommerce و افزايش فروش خود ، من يك راهنماي ساده WooCommerce را براي شما قرار داده ام.

 

با خواندن اين راهنما ، به روشهاي مختلفي از جمله اينكه چگونه مي توانيد فروشگاه WooCommerce خود را به منظور افزايش فروش خود بهينه كنيد ، محرمانه خواهيد بود.

 

بياييد وارد شويد!

 

1. يك موضوع WooCommerce چشم نواز را انتخاب كنيد

به محض اينكه هدايتان وارد فروشگاه شما مي شود ، اولين چيزي كه مي بينند موضوع و طرح كلي فروشگاه شما است.

 

اگر آنها آنچه را كه مي بينند دوست دارند ، مطمئناً قصد دارند يك نگاه دقيق تري داشته باشند و به مرور در فروشگاه شما بپردازند. با اين حال ، اگر آنها يك چيدمان آشفته و گيج كننده را مشاهده كنند ، مي روند بدون اينكه نگاه دوم به فروشگاه شما بدهند ، دكمه خروج را فشار مي دهند.

 

بازديد كنندگان فروشگاه تجارت الكترونيكي انتظار دارند يك رابط كاربري چشم نواز را مشاهده كنند كه نه تنها از نظر بصري جذاب باشد بلكه همچنين به راحتي حركت مي كند. كاربران شما بايد بدون هيچ گونه سردرگمي بتوانند با فروشگاه WooCommerce شما ارتباط برقرار كنند. در كل ، شما بايد يك تجربه آسان و يكپارچه را به مشتريان خود ارائه دهيد.

 

مضامين WooCommerce به طور كلي مي توانند در سه دسته طبقه بندي شوند:

 

مضامين WooCommerce رايگان

مضامين پرداخت شده WooCommerce

مضامين WooCommerce سفارشي

در حالي كه شما بايد موضوعي را انتخاب كنيد كه مناسب جيب شما باشد ، يك نكته مهم وجود دارد كه بايد در خاطر داشته باشيد. البته امكان استفاده از يك موضوع رايگان WooCommerce يك مزيت اضافي است ، با اين حال ، چنين تم هايي از نظر طراحي و كارايي اغلب فاقد آن هستند.

 

بنابراين ، اگر واقعاً مي خواهيد در تلاش WooCommerce موفقيت خود را پيدا كنيد ، ايده بهتر است كه از مضامين WooCommerce پولي استفاده كنيد. لزوماً نيازي به خرج دلارهاي بزرگ براي خريد يك موضوع نداريد. در حقيقت ، شما بايد بتوانيد با قيمت زير 100 دلار تم فوق العاده اي بدست آوريد. مي توانيد ليست كاملي از بهترين تم هاي تجارت الكترونيكي وردپرس خود را بررسي كنيد ، اما در اينجا چند مورد از موارد مورد علاقه ما وجود دارد:

 

قالب فروشگاه WooCommerce رايگان

قالب وردپرس فروشگاه تجارت الكترونيك

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

Storefront barebones ، موضوع اصلي ايجاد شده توسط WooCommerce است. اين طراحي شده است تا براي هر تجارت در ساختن يك فروشگاه آنلاين عالي كار كند. به علاوه اگر 0 دلار هزينه كنيد اين گزينه عالي است كه مي توانيد با چند افزونه رايگان آن را شخصي سازي كنيد تا آن را متناسب با نيازهاي شما قرار دهد.

 

تم فروشگاه WordPress

تم فروشگاه WordPress

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

كمي براي صرف يك موضوع پريميوم هزينه كافي داريد؟ سپس چيزي مانند Shopkeeper يك انتخاب عالي است. اين موضوع شامل بسياري از ويژگي هاي عالي WooCommerce مانند 4 صفحه بندي صفحه محصول ، پشتيباني از فيلم هاي محصول ، گالري محصولات با بزرگنمايي و جعبه نور و انواع گزينه هاي يك ظاهر طراحي شده آسان در سفارشي سازنده زنده است.

 

قالب چند منظوره وردپرس

Total Glitz & Glam Ecommerce WordPress Demo

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

اگر مي خواهيد كنترل و ظاهر كاملي از ظاهر و وب سايت خود داشته باشيد ، يك موضوع چند منظوره مانند Total كاملاً مناسب است. با Total مي توانيد با استفاده از سازنده صفحه كشيدن و رها كردن و كشويي هاي پريميوم ، طرح بندي صفحه ايجاد كنيد. بنابراين مرطوب تر مي خواهيد يك صفحه فرود ساده ، يك فروشگاه آنلاين يا علاوه بر اين موضوع كاملاً با WooCommerce ، Yoast SEO ، TranslPress ، WPML و بسياري ديگر از افزونه هاي محبوب سازگار باشد.

 

و در آخر اينكه ، اگر شما قادر به حذف بودجه بزرگي هستيد ، مي توانيد يك موضوع سفارشي نيز دريافت كنيد. اينترنت با بسياري از طراحان موضوعي معتبر و توسعه دهندگان وب سايت طوفان شده است. هزينه ها نيز متفاوت هستند - اما هزينه اي كه دارد ، قطعاً بيشتر از يك موضوع پريميوم WooCommerce از قبل موجود براي شما هزينه خواهد كرد.

 

2. يك تجربه كاربري آسان و دوستانه ارائه دهيد

هرچه تجربه كاربري دوستانه تري كه ارائه مي دهيد ، تعداد بيشتري از افراد به مشتري دائمي تبديل مي شوند. فاقد فكري است - اگر رهبري شما حركت از طريق وب سايت شما را دشوار مي كند ، آنها مي خواهند آن را رها كنند بدون اينكه فكر ديگري را انجام دهند. بگذاريد اينجا بي پرده شوم: مال شما تنها فروشگاه اينترنتي نيست ، ليست رقباي شما بسيار بزرگ است. در كل ، رهبري شما دقيقاً فاقد انتخاب است.

 

بخش بزرگي از تجربه تجارت الكترونيكي كاربر پسند ، ناوبري ساده است. اين به طور مستقيم به يك محيط راحت براي بازديد كنندگان شما نسبت مي دهد. اين امر به راحتي با استفاده از پيوندهاي سوخاري و منوها امكان پذير مي شود.

 

WooCommerce Breadcrumbs

بارگيري هاي WooCommerce را بارگيري كنيد

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

به عبارت ساده ، اين امكان را براي شما فراهم مي كند كه خرده نان هاي پيش فرض WooCommerce را سفارشي كنيد. نان هاي پيمايشي نه تنها براي روبات ها بلكه براي مشتريان نيز ناوبري را بهبود مي بخشند ، زيرا مي توانند به دسته هاي قبلي مرور شده بازگردند. اين به آنها كمك مي كند مدت بيشتري در سايت شما بمانند بدون اينكه هزار بار به دكمه عقب ضربه بزنند ، و به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا سايت شما را براي رتبه بندي بهتر جستجو فهرست كنند. WooCommerce Breadcrumbs به شما كمك مي كند تا قسمت نمايه سازي سايت از پيمايش خود را هدايت كنيد و جاي آنها را راحت تر كنيد.

 

WooCommerce SEO

SEO SEO Woocommerce

 

بيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

اين پسوند حق بيمه Yoast SEO پشتيباني از WooCommerce ، از جمله خرده نان هاي بهبود يافته مي دهد. لطفا توجه داشته باشيد كه Yoast به طور خودكار سايت شما را براي جستجو بهينه نمي كند ، بلكه در عوض ابزاري خارق العاده است كه به شما كمك مي كند تا قبل از انتشار حتي محتواي خود را بهينه كنيد بيشتر آنچه Yoast براي پست هاي وبلاگ انجام مي دهد ، همچنان در صفحات محصول ، نقشه هاي سايت و ناوبري كار مي كند.

 

جدول محصولات WooCommerce

جدول محصولات WooCommerce: پاسخگو

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

جداي از اين ، شما همچنين مي توانيد يك جدول محصول را در فروشگاه WooCommerce خود گنجانيد. اين كمك خواهد كرد كه مخاطبان شما ديد خلاصه اي از توضيحات محصول ، قيمت ، ويژگي هاي مهم و دكمه CTA "افزودن به سبد خريد" روشن داشته باشند.

 

به همين منظور ، يكي از بهترين گزينه ها افزونه WooCommerce Product Table توسط Barn2 است. اين افزونه محصولات شما را در ليست هايي سازماندهي مي كند كه مي توانند هنگام جستجو يا فيلتر كردن در مشتري ، در فهرست شما نشان داده شوند. اين امر نه تنها به مشتري كمك مي كند آنچه را كه به دنبالش مي يابيد ، بلكه به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا هركدام از محصولات شما را فهرست كنند تا بتوانند راحت تر آنها را پيدا كنند.

 

3. دكمه هاي Clear Call to Action (CTA) را اضافه كنيد

هم اكنون خريداري كنيد. افزودن به سبد خريد ثبت نام.

 

من فكر مي كنم همه ما با اين دكمه هاي تماس به عمل آشنا هستيم . اما انگيزه اصلي فقط اضافه كردن دكمه هاي CTA نيست بلكه اضافه كردن آنها به گونه اي است كه باعث افزايش نرخ تبديل شما مي شوند. براي اين كار ، شما بايد دكمه هاي CTA خود را در مكان مناسب قرار دهيد تا آنها بلافاصله توسط راهبردهاي شما كشف شوند.

 

نكته اي كه بايد در نظر داشته باشيد اينست كه منجر به اين نيست كه فقط براي انجام اقدامات لازم صفحات وب را كم كنيد. به عنوان مثال ، اگر مشتري قصد دارد محصولي را به سبد خريد خود اضافه كند ، دكمه "افزودن به سبد خريد" بايد به راحتي در دسترس باشد. آنها نيازي به پيمايش صفحه خود ندارند يا براي يافتن آن به طول هاي زيادي مي روند.

 

دكمه هاي CTA مانند "افزودن به سبد خريد" و "پرداخت جديد" به ويژه بايد در مكان هاي برجسته فروشگاه WooCommerce شما اضافه شوند. علاوه بر اين ، آنها نبايد با وب سايت در هم آميخته باشند - اطمينان حاصل كنيد كه آنها بايستند به گونه اي كه مشتريان شما بلافاصله آنها را از بقيه وب سايت متمايز كرده و به سرعت اقدام كنند. از گزينه هاي يك ظاهر طراحي شده داخلي استفاده كنيد كه موضوع وردپرس در آن قرار دارد. يا از يك ويرايشگر CSS بصري مانند Yellow Pencil يا CSSHero استفاده كنيد تا تغييرات ديگري در سبك انجام شود تا CTA هاي شما از هم جدا شوند.

نحوه اضافه كردن قلم هاي سفارشي به سايت وردپرس خود

 

https://is.gd/cjCso7

https://v.gd/RC8vlG

https://v.ht/IB0Q

https://clck.ru/Mf7Xf

http://ulvis.net/WB7V

http://yun.ir/41h

https://b2n.ir/590102

اكنون كجا ايستاده ايد و در تلاش فروشگاه WooCommerce هستيد؟ شايد شما قصد داريد فروشگاه WooCommerce خود را راه اندازي كنيد ، يا شايد اكنون چند سال است كه آن را اداره مي كنيد.

مهم نيست كه در كجاي آن هستيد بايد براي افزايش فروش خود به هر طريق سخت تلاش كنيد.

از افزايش ليست ايميل خود گرفته تا بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ، واسطه ها و سيستم عامل هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد براي افزايش فروش فروشگاه WooCommerce خود اهرم كنيد. با اين وجود ، بايد مشخص كنيد كه كدام يك از آنها مفيدتر است و ROI بهتري به شما مي دهد (بازده سرمايه گذاري).

براي كمك به شما در رشد فروشگاه WooCommerce و افزايش فروش خود ، من يك راهنماي ساده WooCommerce را براي شما قرار داده ام.

با خواندن اين راهنما ، به روشهاي مختلفي از جمله اينكه چگونه مي توانيد فروشگاه WooCommerce خود را به منظور افزايش فروش خود بهينه كنيد ، محرمانه خواهيد بود.

بياييد وارد شويد!

1. يك موضوع WooCommerce چشم نواز را انتخاب كنيد

به محض اينكه هدايتان وارد فروشگاه شما مي شود ، اولين چيزي كه مي بينند موضوع و طرح كلي فروشگاه شما است.

اگر آنها آنچه را كه مي بينند دوست دارند ، مطمئناً قصد دارند يك نگاه دقيق تري داشته باشند و به مرور در فروشگاه شما بپردازند. با اين حال ، اگر آنها يك چيدمان آشفته و گيج كننده را مشاهده كنند ، مي روند بدون اينكه نگاه دوم به فروشگاه شما بدهند ، دكمه خروج را فشار مي دهند.

بازديد كنندگان فروشگاه تجارت الكترونيكي انتظار دارند يك رابط كاربري چشم نواز را مشاهده كنند كه نه تنها از نظر بصري جذاب باشد بلكه همچنين به راحتي حركت مي كند. كاربران شما بايد بدون هيچ گونه سردرگمي بتوانند با فروشگاه WooCommerce شما ارتباط برقرار كنند. در كل ، شما بايد يك تجربه آسان و يكپارچه را به مشتريان خود ارائه دهيد.

مضامين WooCommerce به طور كلي مي توانند در سه دسته طبقه بندي شوند:

  • مضامين WooCommerce رايگان
  • مضامين پرداخت شده WooCommerce
  • مضامين WooCommerce سفارشي

در حالي كه شما بايد موضوعي را انتخاب كنيد كه مناسب جيب شما باشد ، يك نكته مهم وجود دارد كه بايد در خاطر داشته باشيد. البته امكان استفاده از يك موضوع رايگان WooCommerce يك مزيت اضافي است ، با اين حال ، چنين تم هايي از نظر طراحي و كارايي اغلب فاقد آن هستند.

بنابراين ، اگر واقعاً مي خواهيد در تلاش WooCommerce موفقيت خود را پيدا كنيد ، ايده بهتر است كه از مضامين WooCommerce پولي استفاده كنيد. لزوماً نيازي به خرج دلارهاي بزرگ براي خريد يك موضوع نداريد. در حقيقت ، شما بايد بتوانيد با قيمت زير 100 دلار تم فوق العاده اي بدست آوريد. مي توانيد ليست كاملي از بهترين تم هاي تجارت الكترونيكي وردپرس خود را بررسي كنيد ، اما در اينجا چند مورد از موارد مورد علاقه ما وجود دارد:

قالب فروشگاه WooCommerce رايگان

قالب وردپرس فروشگاه تجارت الكترونيك

Storefront barebones ، موضوع اصلي ايجاد شده توسط WooCommerce است. اين طراحي شده است تا براي هر تجارت در ساختن يك فروشگاه آنلاين عالي كار كند. به علاوه اگر 0 دلار هزينه كنيد اين گزينه عالي است كه مي توانيد با چند افزونه رايگان آن را شخصي سازي كنيد تا آن را متناسب با نيازهاي شما قرار دهد.

تم فروشگاه WordPress

تم فروشگاه WordPress

كمي براي صرف يك موضوع پريميوم هزينه كافي داريد؟ سپس چيزي مانند Shopkeeper يك انتخاب عالي است. اين موضوع شامل بسياري از ويژگي هاي عالي WooCommerce مانند 4 صفحه بندي صفحه محصول ، پشتيباني از فيلم هاي محصول ، گالري محصولات با بزرگنمايي و جعبه نور و انواع گزينه هاي يك ظاهر طراحي شده آسان در سفارشي سازنده زنده است.

قالب چند منظوره وردپرس

Total Glitz & Glam Ecommerce WordPress Demo

اگر مي خواهيد كنترل و ظاهر كاملي از ظاهر و وب سايت خود داشته باشيد ، يك موضوع چند منظوره مانند Total كاملاً مناسب است. با Total مي توانيد با استفاده از سازنده صفحه كشيدن و رها كردن و كشويي هاي پريميوم ، طرح بندي صفحه ايجاد كنيد. بنابراين مرطوب تر مي خواهيد يك صفحه فرود ساده ، يك فروشگاه آنلاين يا علاوه بر اين موضوع كاملاً با WooCommerce ، Yoast SEO ، TranslPress ، WPML و بسياري ديگر از افزونه هاي محبوب سازگار باشد.

و در آخر اينكه ، اگر شما قادر به حذف بودجه بزرگي هستيد ، مي توانيد يك موضوع سفارشي نيز دريافت كنيد. اينترنت با بسياري از طراحان موضوعي معتبر و توسعه دهندگان وب سايت طوفان شده است. هزينه ها نيز متفاوت هستند - اما هزينه اي كه دارد ، قطعاً بيشتر از يك موضوع پريميوم WooCommerce از قبل موجود براي شما هزينه خواهد كرد.

2. يك تجربه كاربري آسان و دوستانه ارائه دهيد

هرچه تجربه كاربري دوستانه تري كه ارائه مي دهيد ، تعداد بيشتري از افراد به مشتري دائمي تبديل مي شوند. فاقد فكري است - اگر رهبري شما حركت از طريق وب سايت شما را دشوار مي كند ، آنها مي خواهند آن را رها كنند بدون اينكه فكر ديگري را انجام دهند. بگذاريد اينجا بي پرده شوم: مال شما تنها فروشگاه اينترنتي نيست ، ليست رقباي شما بسيار بزرگ است. در كل ، رهبري شما دقيقاً فاقد انتخاب است.

بخش بزرگي از تجربه تجارت الكترونيكي كاربر پسند ، ناوبري ساده است. اين به طور مستقيم به يك محيط راحت براي بازديد كنندگان شما نسبت مي دهد. اين امر به راحتي با استفاده از پيوندهاي سوخاري و منوها امكان پذير مي شود.

WooCommerce Breadcrumbs

بارگيري هاي WooCommerce را بارگيري كنيد

به عبارت ساده ، اين امكان را براي شما فراهم مي كند كه خرده نان هاي پيش فرض WooCommerce را سفارشي كنيد. نان هاي پيمايشي نه تنها براي روبات ها بلكه براي مشتريان نيز ناوبري را بهبود مي بخشند ، زيرا مي توانند به دسته هاي قبلي مرور شده بازگردند. اين به آنها كمك مي كند مدت بيشتري در سايت شما بمانند بدون اينكه هزار بار به دكمه عقب ضربه بزنند ، و به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا سايت شما را براي رتبه بندي بهتر جستجو فهرست كنند. WooCommerce Breadcrumbs به شما كمك مي كند تا قسمت نمايه سازي سايت از پيمايش خود را هدايت كنيد و جاي آنها را راحت تر كنيد.

WooCommerce SEO

SEO SEO Woocommerce

اين پسوند حق بيمه Yoast SEO پشتيباني از WooCommerce ، از جمله خرده نان هاي بهبود يافته مي دهد. لطفا توجه داشته باشيد كه Yoast به طور خودكار سايت شما را براي جستجو بهينه نمي كند ، بلكه در عوض ابزاري خارق العاده است كه به شما كمك مي كند تا قبل از انتشار حتي محتواي خود را بهينه كنيد بيشتر آنچه Yoast براي پست هاي وبلاگ انجام مي دهد ، همچنان در صفحات محصول ، نقشه هاي سايت و ناوبري كار مي كند.

جدول محصولات WooCommerce

جدول محصولات WooCommerce: پاسخگو

جداي از اين ، شما همچنين مي توانيد يك جدول محصول را در فروشگاه WooCommerce خود گنجانيد. اين كمك خواهد كرد كه مخاطبان شما ديد خلاصه اي از توضيحات محصول ، قيمت ، ويژگي هاي مهم و دكمه CTA "افزودن به سبد خريد" روشن داشته باشند.

به همين منظور ، يكي از بهترين گزينه ها افزونه WooCommerce Product Table توسط Barn2 است. اين افزونه محصولات شما را در ليست هايي سازماندهي مي كند كه مي توانند هنگام جستجو يا فيلتر كردن در مشتري ، در فهرست شما نشان داده شوند. اين امر نه تنها به مشتري كمك مي كند آنچه را كه به دنبالش مي يابيد ، بلكه به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا هركدام از محصولات شما را فهرست كنند تا بتوانند راحت تر آنها را پيدا كنند.

3. دكمه هاي Clear Call to Action (CTA) را اضافه كنيد

هم اكنون خريداري كنيد. افزودن به سبد خريد ثبت نام.

من فكر مي كنم همه ما با اين دكمه هاي تماس به عمل آشنا هستيم . اما انگيزه اصلي فقط اضافه كردن دكمه هاي CTA نيست بلكه اضافه كردن آنها به گونه اي است كه باعث افزايش نرخ تبديل شما مي شوند. براي اين كار ، شما بايد دكمه هاي CTA خود را در مكان مناسب قرار دهيد تا آنها بلافاصله توسط راهبردهاي شما كشف شوند.

نكته اي كه بايد در نظر داشته باشيد اينست كه منجر به اين نيست كه فقط براي انجام اقدامات لازم صفحات وب را كم كنيد. به عنوان مثال ، اگر مشتري قصد دا�

نحوه اضافه كردن قلم هاي سفارشي به سايت وردپرس خود

نحوه اضافه كردن قلم هاي سفارشي به سايت وردپرس خود

چرا وبلاگ خود را با استفاده از قلم هاي استاندارد خسته كننده مي كنيد؟ بگذاريد وبلاگ شما در مورد شخصيت پر جنب و جوش شما و مباحثي كه با طيف گسترده اي از قلم هاي سفارشي پوشش مي دهيد صحبت كند. قلم هاي سفارشي يك ويژگي خوب است كه به وبلاگ شما اجازه مي دهد از نظر ديگران بهتر به نظر برسد.
بيا با آن روبرو شويم؛ همه ما وبلاگ ها و سايت هايي را با فونت هاي مناسب دوست داريم. آنها نه تنها سايت را تزئين مي كنند بلكه به جذب كاربر به محتواي شما كمك مي كنند. با اين وجود انتخاب قلمهاي استاندارد وردپرس محدود است و به موضوع مورد استفاده شما بستگي دارد. خبر خوب اين است كه مي توانيد آنها را به صورت دستي يا با افزونه هاي تخصصي اضافه كنيد.
و در اينجا دو سؤال پيش مي آيد - از كجا مي توانيد فونت هاي سفارشي براي وردپرس و نحوه نصب قلم هاي سفارشي را در سايت وردپرس خود بدست آوريد.
بياييد دريابيم
 چرا بايد از فونت هاي سفارشي استفاده كنم؟روزهايي سپري مي شود كه تايمز نيو رومن و جورجيا تنها قلم هاي متون در وب سايت ها محسوب مي شدند. طي چند سال گذشته ، با ظهور قلم هايي مانند فونت هاي گوگل و ديگران ، فضاي قلم كاملاً تغيير كرده است .
امروز صدها قلم رايگان ، اطلاعات و كمكهاي آموزشي و منابع طراحي شده براي طراحي در اينترنت موجود است. برخلاف Adobe Illustrator ، Photoshop و ساير برنامه هاي كلاسيك ، وردپرس به طور پيش فرض به شما امكان كنترل كامل بر روي قلم ها را نمي دهد. فقط برخي از موضوعات پشتيباني و استفاده از قلم هاي سفارشي را انتخاب مي كنند.
بنابراين در اين پست نحوه يادگيري فونت هاي سفارشي مناسب و نحوه استفاده از آنها را در سايت وردپرسي خود خواهيد آموخت.
اهميت استفاده از قلم هاي سفارشيچرا شما مي خواهيد قلم ها ، تورفتگي بين كلمات ، فاصله خط ، فاصله نامه يا اشباع قلم را تغيير دهيد؟ به همان شكلي كه ممكن است ، برخي از مطالعات ثابت مي كنند كه تايپوگرافي درك مطلب را بهبود مي بخشد .
بستگي زيادي به ساخت فونت ها دارد. در سطح هوشيار و ناخودآگاه - هر كس مطالب يك صفحه وب را با طراحي ارزيابي مي كند.
طراحي قلم روي خوانندگان تأثير مي گذارد ، حتي اگر به آن توجه نكنند . كنار گذاشتن طرح فونت به معناي كنار گذاشتن خود توسعه است! حال و هواي خواننده به آن بستگي دارد. قلم هم خواندن را آسانتر مي كند و هم كاربران را مجبور به ترك صفحه مي كند.
همه مرورگرهاي وب مجموعه اي از قلم هاي پيش فرض را شامل مي شوند. اين بدان معناست كه اگر فونت در CSS صفحه مشخص نشده باشد ، از نسخه استاندارد استفاده مي شود. شما هميشه مي توانيد از قلم هاي پيش فرض استفاده كنيد ، اما آنها كار كاربران را پيچيده مي كنند. به همين دليل استفاده از يك قلم دلخواه ضروري است. اگر موضوع شما گزينه هايي براي تغيير قلم به شما نمي دهد ، بسياري از وب سايت ها و ابزارها مي توانند به شما كمك كنند.
گزينه هاي Google Fontsاز كجا مي توان فونت هاي سفارشي را پيدا كرد
بسياري از شما درباره قلم هاي رايگان گوگل مي دانيد . سايت هاي بسيار بيشتري وجود دارد كه مي توانيد قلم هاي زيبايي پيدا كنيد. برخي از آنها براي استفاده شخصي رايگان هستند. اگر به استفاده تجاري نياز داريد ، پس به مجوز احتياج داريد. فونت هاي Google و Adobe Edge Fon رايگان هستند. به همين دليل آنها چندان منحصر به فرد نيستند. و اين مناسب ما نيست.
در اينجا منابع ديگري براي يافتن قلم براي استفاده رايگان و تجاري آورده شده است:
TemplateMonster - در وب سايت بازار TemplateMonster ، همه چيز را براي طراحي وب مورد نياز خود پيدا خواهيد كرد. همچنين بسياري از فونت ها و بسته هاي قلم براي استفاده شخصي با قيمت اندك وجود دارد. همچنين ، آنها در كيت توسعه وب ONE ارائه مي شوند . اين مجموعه بسيار بزرگ و خلاق است. براي كمك به شما در انتخاب ، تمام قلم هاي ارائه شده در بروشور يا قاب ها. هر فونت با مجوز تجاري نيز ارائه مي شود.MyFonts - MyFonts در حال حاضر بزرگترين انتخاب قلم در جهان را ارائه مي دهد. با اين حال ، قيمت ها در اينجا نيز در بخش بالاتر است. بنابراين ، اگر بودجه كافي داريد ، ممكن است براي شما نباشد.FontSpring - Fontspring قلم هاي فانتزي را براي استفاده تجاري مي فروشد. اما تقريباً در هر خانواده 1-2 قلم رايگان وجود دارد كه مي تواند براي اهداف شخصي استفاده شود. علاوه بر اين ، يك بخش جداگانه با قلم هاي رايگان وجود دارد. اين مجموعه vibran است. اما شما بايد قبل از بارگيري اطلاعات مجوز را براي يك فونت خاص مطالعه كنيد.Cufonfonts - همچنين مجموعه گسترده اي از قلم هاي مختلف است. هر كدام را انتخاب كنيد ، و مي توانيد صفحه اي را با اطلاعات دقيق در مورد آن مشاهده كنيد. فونت هاي رايگان زيادي وجود دارد و آنها به بخش هاي جداگانه تقسيم مي شوند. سيستم مرتب سازي بر روي CufonFonts كاملاً انعطاف پذير و مناسب است. همچنين ، پشتيباني از Webfont گنجانده شده است.Dafont - يكي ديگر از مجموعه هاي قابل دسترسي از 3500 قلم رايگان. بيشتر آنها فقط براي استفاده شخصي طراحي شده اند. ويژگي خوب DaFont يك سيستم طبقه بندي است. شما مي توانيد قلم ها را به سبك كميك ، بازي هاي ويدئويي ، پرنعمت يا شخصيت هاي ژاپني سبك انتخاب كنيد.انتخاب قلم بسيار وسوسه انگيز است زيرا همه زيبا هستند. اما نبايد زياد انتخاب كنيد. بيش از دو فونت در سايت استفاده نكنيد . سپس ظاهر سايت وب سايت شما سازگار خواهد بود. پس از انتخاب فونت هاي خود ، حتما پرونده ها را براي هر سبكي كه استفاده مي كنيد بارگيري كنيد (عادي ، جسورانه ، حركتي و غيره).
اكنون كه فونت مناسب سايت را انتخاب كرده ايد ، مي دانيم كه چگونه مي توان آن را اضافه كرد.
نحوه اضافه كردن قلم هاي سفارشي به وردپرسچند روش براي افزودن قلم به سايت وردپرس وجود دارد:
افزونه ها : در اين حالت از پلاگين هاي مختلف وردپرس براي تسهيل روند استفاده مي شود.دستي : با استفاده از اين روش ، شما نياز به بارگذاري قلم بارگيري شده در سايت و ويرايش پرونده CSS داريد.مضامين : بسياري از مضامين محبوب شامل گزينه هاي داخلي براي سفارشي كردن قلم هاي شما هستند (توجه داشته باشيد - ما اين گزينه را پوشش نمي دهيم زيرا اين روند بر اساس موضوعي كه استفاده مي كنيد متفاوت خواهد بود ، اما مضامين حق بيمه با كيفيت مانند تم كل وردپرس ارائه مي دهند) اسناد آنلاين را كه مي توانيد به راحتي دنبال كنيد - مانند اين راهنما براي افزودن قلم هاي سفارشي به Total )گزينه 1 - فونت هاي WordPress را با افزونه ها تغيير دهيداگر به تغييرات جهاني اهميتي ندهيم ، مي توانيم افزونه هاي WordPress را نصب كنيم كه قلم ها را در سايت شما تغيير دهد.
ويژگي هاي افزونه هاي قلم سفارشينرم افزار منبع باز داراي مزيت براي علاقه جامعه است و وردپرس نيز از اين مزيت برخوردار است. چندين افزونه WordPress به شما امكان مي دهد قلم هاي سفارشي اضافه كنيد. چگونه با تعداد بسيار زيادي يك افزونه مناسب انتخاب كنيم؟ ويژگي هاي افزونه هاي فونت سفارشي چيست؟
در اينجا چند نكته براي در نظر گرفتن ذكر شده است:
امكان استفاده از فونت هاي سفارشيامكان استفاده از بيش از يك فونتهدرها و اجزاي هدفپاداش: امكان تغيير تنظيمات قلم از ويرايشگر تصويرياين همه اولين ويژگي موجود در ليست بسيار مهم است. هميشه مي توانيد قلم ها را از سايت هايي مانند DaFont ، Font Squirrel و غيره بارگيري كنيد ، اما بايد بتوانيد آنها را در وردپرس بارگذاري كنيد.
بياييد چند افزونه براي وردپرس را مرور كنيم كه به شما امكان مي دهد قلم هاي سفارشي را بارگذاري كنيد.
باربر قلم سفارشيباربر قلم سفارشي
مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيداين افزونه به شما امكان مي دهد قلم هاي گوگل را بارگيري كنيد و آنها را در عناصر مختلف وبلاگ خود اعمال كنيد. به عنوان مثال ، به سرفصل ها يا بدنه مقاله يا صفحه.
از هر نوع قلم استفاده كنيداز هر نوع قلم استفاده كنيد
مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيداين افزونه وردپرس است كه براي بارگيري قلم ها و استفاده مستقيم از طريق ويرايشگر تصويري ، رابط كاربري مناسبي به شما مي دهد. ويرايشگر تصويري وردپرس مي تواند به طور خودكار فونت هر متن را تغيير دهد. اين افزونه ويژگي هاي مختلفي را ارائه مي دهد كه باعث مي شود روند اضافه كردن قلم هاي سفارشي بسيار بيشتر قابل كنترل باشد.
WP قلم هاي Google

نكاتي براي سرعت بخشيدن به روند طراحي با Elementor

 

https://is.gd/jhYNeD

https://v.gd/XWKlHN

https://v.ht/M5iM2

https://clck.ru/Mf7fP

http://ulvis.net/Di6Y

https://b2n.ir/586366

نكاتي براي سرعت بخشيدن به روند طراحي با Elementor

نكاتي براي سرعت بخشيدن به روند طراحي با Elementor

پنهاني نيست كه Elementor يكي از بهترين سازندگان صفحه امروز در انجمن وردپرس است. و اين ديگر فقط يك صفحه ساز نيست. Elementor به حدي تكامل يافته است كه مي توانيد وب سايتهاي كاملاً كارا حتي با يك موضوع اصلي وردپرس رايگان و بدون نوشتن يك خط كد را طراحي كنيد!
در حالي كه Elementor گزينه ها و قابليت هاي سفارشي سازي زيادي را ارائه مي دهد ، ما اغلب جزئيات و بخش هاي كوچكتر اين افزونه را از دست مي دهيم كه مي تواند تأثير زيادي در روند طراحي وب سايت داشته باشد.
طراحي صفحات وب با Elementor از قبل سريع و آسان است ، اما اگر مي خواهيد روند طراحي را سرعت بخشيد ، در جاي مناسب قرار خواهيد گرفت. در اين مقاله خواهيد آموخت كه چگونه مي توانيد با استفاده كامل از ويرايشگر با ابزارهاي شخص ثالث ، روند طراحي را با Elementor تسريع كنيد.
با قالب هاي Premade شروع كنيدقالب هاي premade مي توانند پيشرفت پروژه شما را سرعت بخشند. طراحي صفحات جديد از ابتدا به زمان نياز دارد ، و در بيشتر مواقع غير از اين ، هنگام تنظيم مداوم طرح و سبك هاي صفحه ، آن زمان را از دست مي دهيد. اين دقيقاً همان جايي است كه قالب ها در دسترس هستند. كتابخانه قالب Elementor يك منبع عالي براي سرعت بخشيدن به روند طراحي است. حتي اگر از الگوي premade استفاده نمي كنيد ، هميشه مي توانيد از الگوي كتابخانه الگو به عنوان الهام استفاده كنيد. قالب ها را مي توان به راحتي مستقيماً با يك كليك بر روي صفحه وارد كرد.
الگوهاي عناصر را مي توان به دو قسمت تقسيم كرد. ابتدا ، وقتي مي خواهيد يك صفحه premade از بالا به پايين وارد كنيد ، مي توانيد يك صفحه كامل (مانند يك صفحه درباره يا مخاطب) را با تمام محتواي آن وارد كنيد. گزينه دوم اين است كه اگر مي خواهيد بخش يا بلوك طرح را وارد كنيد. شما مي توانيد اين كار را انجام دهيد اگر به عنوان مثال ، دوست داريد يكي از بخش هاي خدمات ، قهرمان ، با ما تماس بگيريد و يا مشترك شويد.
مجموعه هاي عالي و پريميوم فوق العاده شگفت انگيز از قالب ها به آساني در وب موجود است.
بازار Envatoبازار Envato
بازار Envato احتمالاً محبوب ترين بازار نه تنها براي المان هاي Elementor بلكه براي تم ها و افزونه هاي وردپرس است.
TemplateMonsterTemplateMonster
TemplateMonster يكي ديگر از ارائه دهنده دارايي هاي قالب با كيفيت خوب است ، آنها همچنين برخي از قالب هاي رايگان دارند.
كتابخانه المان Elementorكتابخانه المان Elementor
كتابخانه الگوي Elementor - يك انبار الگوي بومي براي Elementor است ، الگوهاي جديد رايگان و پريميوم بسيار غالباً ظاهر مي شوند.
از كليدهاي ميانبر استفاده كنيداگر فقط با موس خود با Elementor كار مي كنيد ، لطفا متوقف شويد! 10 دقيقه كد كوتاه يادگيري را صرف كنيد ، كه باعث صرفه جويي در زمان شما و سرعت بخشيدن به روند طراحي وب سايت شما خواهد شد. جدا از موارد ساده مانند كپي و چسباندن ، مي توانيد از ميانبرهاي سفارشي پيشرفته تر نيز استفاده كنيد. آنها مي توانند بسيار مفيد باشند ، به خصوص اگر مي خواهيد بين پانل و حالت پيش نمايش حركت كنيد يا به ويرايش موبايل برويد.
در اينجا ليستي از ميانبرهايي وجود دارد كه مي تواند سرعت طراحي وب سايت شما را به طور جدي افزايش دهد:
اقداماتواگرد Ctrl / Cmd + Z هر تغييري را كه در صفحه ايجاد شده است واگرد كنيدمجدداً Ctrl / Cmd + Shift + Z هر تغييري را كه در صفحه ايجاد شده است دوباره انجام دهيدكپي ???? Ctrl / Cmd + C يك بخش ، ستون يا ويجت را كپي كنيدچسباندن Ctrl / Cmd + V يك بخش ، ستون يا ويجت را بچسبانيدسبك چسباندن Ctrl / Cmd + Shift + V يك بخش ، ستون يا سبك ويجت را بچسبانيدحذف حذف يك بخش / ستون / ويجت را كه ويرايش شده است حذف كنيدكپي كردن Ctrl / Cmd + D يك بخش / ستون / ويجت را كه ويرايش شده است ، كپي كنيدصرفه جويي Ctrl / Cmd + S صفحه خود را در تاريخچه ويرايش ذخيره كنيدقابل اعتماد و متخصصپانل / پيش نمايش Ctrl / Cmd + P بين پانل و نماي پيش نمايش جابجا شويدويرايش موبايل Ctrl / Cmd + Shift + M بين نماهاي دسك تاپ ، رايانه لوحي و تلفن همراه جابجا شويدتاريخ Ctrl / Cmd + Shift + H به پانل تاريخ برويدناوبر Ctrl / Cmd + I ناوبر را باز مي كندكتابخانه الگو Ctrl / Cmd + Shift + L معين كتابخانه قالب ما را باز مي كندميانبرهاي صفحه كليد Ctrl / Cmd +؟ پنجره راهنما ميانبرهاي صفحه كليد را باز مي كندترك كن خروج تنظيمات را باز كرده و به خروج به داشبورد پرش مي كندCSS سفارشي براي صفحاتآيا مي دانيد كه مي توانيد CSS سفارشي براي هر صفحه داشته باشيد؟ بله ، اما توجه داشته باشيد كه اين ويژگي فقط در نسخه Pro از Elementor گنجانده شده است. به عنوان راه حل اين موضوع ، به شما نشان مي دهم كه چگونه CSS سفارشي را براي هر صفحه درج كنيد. اگر مي خواهيد نسخه Pro فقط براي اضافه كردن شخصي سازي هاي كوچك در سطح صفحه باشد ، اين ترفند باعث صرفه جويي در هزينه شما خواهد شد.
براي انجام اين كار ، فقط بايد از ويجت HTML و اين قطعه كد در داخل استفاده كنيد:
به اين مثال نگاهي بيندازيد:
كد سفارشي
نوار جستجوي ياب Elementorخيلي وقت ها وقتي روي طراحي صفحه كار مي كنيد ، مي خواهيد به صفحات ديگر ، تنظيمات ، صفحه فروش يا هر جاي ديگر پرش كنيد و در صورت نياز به زمان نياز است: اگر صفحه را ذخيره كنيد> به داشبورد خود بازگرديد> صفحات باز > صفحه اي را كه مي خواهيد باز كنيد جستجو كنيد. اگر مجبور شويد بار ديگر وقت خود را انجام دهيد اين مي تواند وقت و انرژي زيادي را هدر دهد.
خوشبختانه ، Elementor يك راه حل داخلي براي ساده سازي و سرعت بخشيدن به روند طراحي دارد. به جاي گذر از اين همه مشكل ، مي توانيد به سادگي از Elementor Finder استفاده كنيد. مي توانيد مستقيماً با جستجوي در نوار جستجو ، به هر تنظيمات ، الگوي ، صفحه يا يك بخش موضوع پرش كنيد. با كليك بر روي كليدهاي Cmd / Ctrl + E در هر كجاي داشبورد وردپرس ، به ياب قابل دسترسي است. اين ويديو را ببينيد تا همه كارهايي را كه مي توانيد با Finder انجام دهيد ببينيد.


از Navigator استفاده كنيدNavigator يك پنجره درخت ناوبري است كه دسترسي آسان به هر عنصر در سازنده صفحه را فراهم مي كند. اين پنجره كوچك به شما امكان مي دهد از طريق عناصر حركت كنيد و ابزارك ها را به راحتي بكشيد و رها كنيد.
Navigator مخصوصاً براي صفحات طولاني يا صفحات با طرح پيچيده و چند لايه پيچيده مفيد است ، و براي عناصر تركيبي از Z-Index ، منهاي يك حاشيه ، موقعيت مطلق و غيره. اين امكان را به شما مي دهد تا به دسته عناصر دسترسي داشته باشيد كه ممكن است در پشت عناصر ديگر قرار بگيرند.
مي توانيد به يكي از 3 روش ساده به Navigator دسترسي پيدا كنيد:
روي هر عنصر راست كليك كرده و سپس روي Navigator كليك كنيد. اين به طور خودكار شما را به عنصر خاص در درخت ناوبري هدايت مي كند.بر روي دكمه عناصر موجود در پاورقي پنل كليك كنيد.از ميانبر صفحه كليد Cmd / Ctrl + I استفاده كنيد.به اين ويديو نگاهي بيندازيد تا در عمل مشاهده شود:


Navigator عملكردهاي ديگري نيز دارد ، مانند ويجت هاي نامگذاري ، ابزارك هاي سقوط و گسترش ، شناور يا داك پانل و نمايش يا مخفي كردن ويجت ها. شما مي توانيد يك بررسي كامل در مستندات آنها مشاهده كنيد .
پالت رنگ خود را تعريف كنيدبه طور معمول ، هنگام طراحي وب سايت ، الگوي طراحي ايجاد شده توسط طراح را دنبال مي كنيم. اين الگوي معمولاً شامل تركيبي از رنگهاي تكراري در كل سايت است. اينها رنگهاي برند هستند كه بايد بدون تغيير باقي بمانند. اين بدان معني است كه هر بار كه ويجت جديدي را در صفحه اضافه مي كنيم بايد كد رنگي را كپي كنيد ، يا بايد به خاطر داشته باشيم كه كد رنگ براي اعمال آن در تنظيمات ويجت چيست. انجام اين كار مي تواند وقت گير باشد. خوشبختانه Elementor راه حلي براي ما دارد.
شما مي توانيد رنگ هاي نام تجاري خود را در تنظيمات Color Picker تعريف كرده و هر بار كه به گزينه هاي رنگي براي يك ظاهر طراحي ويجت دسترسي پيدا كنيد ، از آنها استفاده مجدد كنيد. فقط كافي است يك پالت از پيش تعيين شده را انتخاب كنيد يا رنگ هاي دلخواه خود را تعريف كنيد تا در هنگام طراحي وقت خود را صرفه جويي كنيد.
يك نگاه به اين ويدئو بينداز:


قالب ها و الگوهاي ويجت آماده و قابل استفاده مجددElementor يكي از بهترين سازندگان صفحه است ، اما آيا به دكمه هاي پيش فرض و زشت فكر كرده ايد؟ زبانه ها؟ منوها؟ يا هر ويجت ديگر؟ اين ابزارك هاي پيش فرض به نظر مي رسد كه آنها چندين سال پيش طراحي شده اند ، يا ، شايد شما مي خواستيد از ويجت هايي كه در پروژه A در پروژه B طراحي كرده ايد استفاده مجدد كنيد؟
در حال حاضر ، شما قادر به ذخيره و استفاده مجدد از سبك هاي ويجت براي پروژه هاي آينده با Elementor نيستيد. خوشبختانه ، افزونه WunderWP رايگان براي حل اين مشكل چند راه ارائه مي دهد.

https://uaelementor.com/

 

https://is.gd/fWjKDz

https://v.gd/cY0sPD

https://v.ht/sqJn

https://clck.ru/Mf7qb

http://ulvis.net/a7VC

https://b2n.ir/077733

http://yun.ir/51h