اكتشاف اكتشاف .

اكتشاف

نكات ساده WooCommerce براي افزايش فروش


نكات ساده WooCommerce براي افزايش فروش

اكنون كجا ايستاده ايد و در تلاش فروشگاه WooCommerce هستيد؟ شايد شما قصد داريد فروشگاه WooCommerce خود را راه اندازي كنيد ، يا شايد اكنون چند سال است كه آن را اداره مي كنيد.

 

مهم نيست كه در كجاي آن هستيد بايد براي افزايش فروش خود به هر طريق سخت تلاش كنيد.

 

از افزايش ليست ايميل خود گرفته تا بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ، واسطه ها و سيستم عامل هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد براي افزايش فروش فروشگاه WooCommerce خود اهرم كنيد. با اين وجود ، بايد مشخص كنيد كه كدام يك از آنها مفيدتر است و ROI بهتري به شما مي دهد (بازده سرمايه گذاري).

 

براي كمك به شما در رشد فروشگاه WooCommerce و افزايش فروش خود ، من يك راهنماي ساده WooCommerce را براي شما قرار داده ام.

 

با خواندن اين راهنما ، به روشهاي مختلفي از جمله اينكه چگونه مي توانيد فروشگاه WooCommerce خود را به منظور افزايش فروش خود بهينه كنيد ، محرمانه خواهيد بود.

 

بياييد وارد شويد!

 

1. يك موضوع WooCommerce چشم نواز را انتخاب كنيد

به محض اينكه هدايتان وارد فروشگاه شما مي شود ، اولين چيزي كه مي بينند موضوع و طرح كلي فروشگاه شما است.

 

اگر آنها آنچه را كه مي بينند دوست دارند ، مطمئناً قصد دارند يك نگاه دقيق تري داشته باشند و به مرور در فروشگاه شما بپردازند. با اين حال ، اگر آنها يك چيدمان آشفته و گيج كننده را مشاهده كنند ، مي روند بدون اينكه نگاه دوم به فروشگاه شما بدهند ، دكمه خروج را فشار مي دهند.

 

بازديد كنندگان فروشگاه تجارت الكترونيكي انتظار دارند يك رابط كاربري چشم نواز را مشاهده كنند كه نه تنها از نظر بصري جذاب باشد بلكه همچنين به راحتي حركت مي كند. كاربران شما بايد بدون هيچ گونه سردرگمي بتوانند با فروشگاه WooCommerce شما ارتباط برقرار كنند. در كل ، شما بايد يك تجربه آسان و يكپارچه را به مشتريان خود ارائه دهيد.

 

مضامين WooCommerce به طور كلي مي توانند در سه دسته طبقه بندي شوند:

 

مضامين WooCommerce رايگان

مضامين پرداخت شده WooCommerce

مضامين WooCommerce سفارشي

در حالي كه شما بايد موضوعي را انتخاب كنيد كه مناسب جيب شما باشد ، يك نكته مهم وجود دارد كه بايد در خاطر داشته باشيد. البته امكان استفاده از يك موضوع رايگان WooCommerce يك مزيت اضافي است ، با اين حال ، چنين تم هايي از نظر طراحي و كارايي اغلب فاقد آن هستند.

 

بنابراين ، اگر واقعاً مي خواهيد در تلاش WooCommerce موفقيت خود را پيدا كنيد ، ايده بهتر است كه از مضامين WooCommerce پولي استفاده كنيد. لزوماً نيازي به خرج دلارهاي بزرگ براي خريد يك موضوع نداريد. در حقيقت ، شما بايد بتوانيد با قيمت زير 100 دلار تم فوق العاده اي بدست آوريد. مي توانيد ليست كاملي از بهترين تم هاي تجارت الكترونيكي وردپرس خود را بررسي كنيد ، اما در اينجا چند مورد از موارد مورد علاقه ما وجود دارد:

 

قالب فروشگاه WooCommerce رايگان

قالب وردپرس فروشگاه تجارت الكترونيك

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

Storefront barebones ، موضوع اصلي ايجاد شده توسط WooCommerce است. اين طراحي شده است تا براي هر تجارت در ساختن يك فروشگاه آنلاين عالي كار كند. به علاوه اگر 0 دلار هزينه كنيد اين گزينه عالي است كه مي توانيد با چند افزونه رايگان آن را شخصي سازي كنيد تا آن را متناسب با نيازهاي شما قرار دهد.

 

تم فروشگاه WordPress

تم فروشگاه WordPress

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

كمي براي صرف يك موضوع پريميوم هزينه كافي داريد؟ سپس چيزي مانند Shopkeeper يك انتخاب عالي است. اين موضوع شامل بسياري از ويژگي هاي عالي WooCommerce مانند 4 صفحه بندي صفحه محصول ، پشتيباني از فيلم هاي محصول ، گالري محصولات با بزرگنمايي و جعبه نور و انواع گزينه هاي يك ظاهر طراحي شده آسان در سفارشي سازنده زنده است.

 

قالب چند منظوره وردپرس

Total Glitz & Glam Ecommerce WordPress Demo

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

اگر مي خواهيد كنترل و ظاهر كاملي از ظاهر و وب سايت خود داشته باشيد ، يك موضوع چند منظوره مانند Total كاملاً مناسب است. با Total مي توانيد با استفاده از سازنده صفحه كشيدن و رها كردن و كشويي هاي پريميوم ، طرح بندي صفحه ايجاد كنيد. بنابراين مرطوب تر مي خواهيد يك صفحه فرود ساده ، يك فروشگاه آنلاين يا علاوه بر اين موضوع كاملاً با WooCommerce ، Yoast SEO ، TranslPress ، WPML و بسياري ديگر از افزونه هاي محبوب سازگار باشد.

 

و در آخر اينكه ، اگر شما قادر به حذف بودجه بزرگي هستيد ، مي توانيد يك موضوع سفارشي نيز دريافت كنيد. اينترنت با بسياري از طراحان موضوعي معتبر و توسعه دهندگان وب سايت طوفان شده است. هزينه ها نيز متفاوت هستند - اما هزينه اي كه دارد ، قطعاً بيشتر از يك موضوع پريميوم WooCommerce از قبل موجود براي شما هزينه خواهد كرد.

 

2. يك تجربه كاربري آسان و دوستانه ارائه دهيد

هرچه تجربه كاربري دوستانه تري كه ارائه مي دهيد ، تعداد بيشتري از افراد به مشتري دائمي تبديل مي شوند. فاقد فكري است - اگر رهبري شما حركت از طريق وب سايت شما را دشوار مي كند ، آنها مي خواهند آن را رها كنند بدون اينكه فكر ديگري را انجام دهند. بگذاريد اينجا بي پرده شوم: مال شما تنها فروشگاه اينترنتي نيست ، ليست رقباي شما بسيار بزرگ است. در كل ، رهبري شما دقيقاً فاقد انتخاب است.

 

بخش بزرگي از تجربه تجارت الكترونيكي كاربر پسند ، ناوبري ساده است. اين به طور مستقيم به يك محيط راحت براي بازديد كنندگان شما نسبت مي دهد. اين امر به راحتي با استفاده از پيوندهاي سوخاري و منوها امكان پذير مي شود.

 

WooCommerce Breadcrumbs

بارگيري هاي WooCommerce را بارگيري كنيد

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

به عبارت ساده ، اين امكان را براي شما فراهم مي كند كه خرده نان هاي پيش فرض WooCommerce را سفارشي كنيد. نان هاي پيمايشي نه تنها براي روبات ها بلكه براي مشتريان نيز ناوبري را بهبود مي بخشند ، زيرا مي توانند به دسته هاي قبلي مرور شده بازگردند. اين به آنها كمك مي كند مدت بيشتري در سايت شما بمانند بدون اينكه هزار بار به دكمه عقب ضربه بزنند ، و به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا سايت شما را براي رتبه بندي بهتر جستجو فهرست كنند. WooCommerce Breadcrumbs به شما كمك مي كند تا قسمت نمايه سازي سايت از پيمايش خود را هدايت كنيد و جاي آنها را راحت تر كنيد.

 

WooCommerce SEO

SEO SEO Woocommerce

 

بيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

اين پسوند حق بيمه Yoast SEO پشتيباني از WooCommerce ، از جمله خرده نان هاي بهبود يافته مي دهد. لطفا توجه داشته باشيد كه Yoast به طور خودكار سايت شما را براي جستجو بهينه نمي كند ، بلكه در عوض ابزاري خارق العاده است كه به شما كمك مي كند تا قبل از انتشار حتي محتواي خود را بهينه كنيد بيشتر آنچه Yoast براي پست هاي وبلاگ انجام مي دهد ، همچنان در صفحات محصول ، نقشه هاي سايت و ناوبري كار مي كند.

 

جدول محصولات WooCommerce

جدول محصولات WooCommerce: پاسخگو

 

مشاهده نسخه ي نمايشيبيشتر بياموزيد و بارگيري كنيد

جداي از اين ، شما همچنين مي توانيد يك جدول محصول را در فروشگاه WooCommerce خود گنجانيد. اين كمك خواهد كرد كه مخاطبان شما ديد خلاصه اي از توضيحات محصول ، قيمت ، ويژگي هاي مهم و دكمه CTA "افزودن به سبد خريد" روشن داشته باشند.

 

به همين منظور ، يكي از بهترين گزينه ها افزونه WooCommerce Product Table توسط Barn2 است. اين افزونه محصولات شما را در ليست هايي سازماندهي مي كند كه مي توانند هنگام جستجو يا فيلتر كردن در مشتري ، در فهرست شما نشان داده شوند. اين امر نه تنها به مشتري كمك مي كند آنچه را كه به دنبالش مي يابيد ، بلكه به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا هركدام از محصولات شما را فهرست كنند تا بتوانند راحت تر آنها را پيدا كنند.

 

3. دكمه هاي Clear Call to Action (CTA) را اضافه كنيد

هم اكنون خريداري كنيد. افزودن به سبد خريد ثبت نام.

 

من فكر مي كنم همه ما با اين دكمه هاي تماس به عمل آشنا هستيم . اما انگيزه اصلي فقط اضافه كردن دكمه هاي CTA نيست بلكه اضافه كردن آنها به گونه اي است كه باعث افزايش نرخ تبديل شما مي شوند. براي اين كار ، شما بايد دكمه هاي CTA خود را در مكان مناسب قرار دهيد تا آنها بلافاصله توسط راهبردهاي شما كشف شوند.

 

نكته اي كه بايد در نظر داشته باشيد اينست كه منجر به اين نيست كه فقط براي انجام اقدامات لازم صفحات وب را كم كنيد. به عنوان مثال ، اگر مشتري قصد دارد محصولي را به سبد خريد خود اضافه كند ، دكمه "افزودن به سبد خريد" بايد به راحتي در دسترس باشد. آنها نيازي به پيمايش صفحه خود ندارند يا براي يافتن آن به طول هاي زيادي مي روند.

 

دكمه هاي CTA مانند "افزودن به سبد خريد" و "پرداخت جديد" به ويژه بايد در مكان هاي برجسته فروشگاه WooCommerce شما اضافه شوند. علاوه بر اين ، آنها نبايد با وب سايت در هم آميخته باشند - اطمينان حاصل كنيد كه آنها بايستند به گونه اي كه مشتريان شما بلافاصله آنها را از بقيه وب سايت متمايز كرده و به سرعت اقدام كنند. از گزينه هاي يك ظاهر طراحي شده داخلي استفاده كنيد كه موضوع وردپرس در آن قرار دارد. يا از يك ويرايشگر CSS بصري مانند Yellow Pencil يا CSSHero استفاده كنيد تا تغييرات ديگري در سبك انجام شود تا CTA هاي شما از هم جدا شوند.

نحوه اضافه كردن قلم هاي سفارشي به سايت وردپرس خود

 

https://is.gd/cjCso7

https://v.gd/RC8vlG

https://v.ht/IB0Q

https://clck.ru/Mf7Xf

http://ulvis.net/WB7V

http://yun.ir/41h

https://b2n.ir/590102

اكنون كجا ايستاده ايد و در تلاش فروشگاه WooCommerce هستيد؟ شايد شما قصد داريد فروشگاه WooCommerce خود را راه اندازي كنيد ، يا شايد اكنون چند سال است كه آن را اداره مي كنيد.

مهم نيست كه در كجاي آن هستيد بايد براي افزايش فروش خود به هر طريق سخت تلاش كنيد.

از افزايش ليست ايميل خود گرفته تا بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ، واسطه ها و سيستم عامل هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد براي افزايش فروش فروشگاه WooCommerce خود اهرم كنيد. با اين وجود ، بايد مشخص كنيد كه كدام يك از آنها مفيدتر است و ROI بهتري به شما مي دهد (بازده سرمايه گذاري).

براي كمك به شما در رشد فروشگاه WooCommerce و افزايش فروش خود ، من يك راهنماي ساده WooCommerce را براي شما قرار داده ام.

با خواندن اين راهنما ، به روشهاي مختلفي از جمله اينكه چگونه مي توانيد فروشگاه WooCommerce خود را به منظور افزايش فروش خود بهينه كنيد ، محرمانه خواهيد بود.

بياييد وارد شويد!

1. يك موضوع WooCommerce چشم نواز را انتخاب كنيد

به محض اينكه هدايتان وارد فروشگاه شما مي شود ، اولين چيزي كه مي بينند موضوع و طرح كلي فروشگاه شما است.

اگر آنها آنچه را كه مي بينند دوست دارند ، مطمئناً قصد دارند يك نگاه دقيق تري داشته باشند و به مرور در فروشگاه شما بپردازند. با اين حال ، اگر آنها يك چيدمان آشفته و گيج كننده را مشاهده كنند ، مي روند بدون اينكه نگاه دوم به فروشگاه شما بدهند ، دكمه خروج را فشار مي دهند.

بازديد كنندگان فروشگاه تجارت الكترونيكي انتظار دارند يك رابط كاربري چشم نواز را مشاهده كنند كه نه تنها از نظر بصري جذاب باشد بلكه همچنين به راحتي حركت مي كند. كاربران شما بايد بدون هيچ گونه سردرگمي بتوانند با فروشگاه WooCommerce شما ارتباط برقرار كنند. در كل ، شما بايد يك تجربه آسان و يكپارچه را به مشتريان خود ارائه دهيد.

مضامين WooCommerce به طور كلي مي توانند در سه دسته طبقه بندي شوند:

  • مضامين WooCommerce رايگان
  • مضامين پرداخت شده WooCommerce
  • مضامين WooCommerce سفارشي

در حالي كه شما بايد موضوعي را انتخاب كنيد كه مناسب جيب شما باشد ، يك نكته مهم وجود دارد كه بايد در خاطر داشته باشيد. البته امكان استفاده از يك موضوع رايگان WooCommerce يك مزيت اضافي است ، با اين حال ، چنين تم هايي از نظر طراحي و كارايي اغلب فاقد آن هستند.

بنابراين ، اگر واقعاً مي خواهيد در تلاش WooCommerce موفقيت خود را پيدا كنيد ، ايده بهتر است كه از مضامين WooCommerce پولي استفاده كنيد. لزوماً نيازي به خرج دلارهاي بزرگ براي خريد يك موضوع نداريد. در حقيقت ، شما بايد بتوانيد با قيمت زير 100 دلار تم فوق العاده اي بدست آوريد. مي توانيد ليست كاملي از بهترين تم هاي تجارت الكترونيكي وردپرس خود را بررسي كنيد ، اما در اينجا چند مورد از موارد مورد علاقه ما وجود دارد:

قالب فروشگاه WooCommerce رايگان

قالب وردپرس فروشگاه تجارت الكترونيك

Storefront barebones ، موضوع اصلي ايجاد شده توسط WooCommerce است. اين طراحي شده است تا براي هر تجارت در ساختن يك فروشگاه آنلاين عالي كار كند. به علاوه اگر 0 دلار هزينه كنيد اين گزينه عالي است كه مي توانيد با چند افزونه رايگان آن را شخصي سازي كنيد تا آن را متناسب با نيازهاي شما قرار دهد.

تم فروشگاه WordPress

تم فروشگاه WordPress

كمي براي صرف يك موضوع پريميوم هزينه كافي داريد؟ سپس چيزي مانند Shopkeeper يك انتخاب عالي است. اين موضوع شامل بسياري از ويژگي هاي عالي WooCommerce مانند 4 صفحه بندي صفحه محصول ، پشتيباني از فيلم هاي محصول ، گالري محصولات با بزرگنمايي و جعبه نور و انواع گزينه هاي يك ظاهر طراحي شده آسان در سفارشي سازنده زنده است.

قالب چند منظوره وردپرس

Total Glitz & Glam Ecommerce WordPress Demo

اگر مي خواهيد كنترل و ظاهر كاملي از ظاهر و وب سايت خود داشته باشيد ، يك موضوع چند منظوره مانند Total كاملاً مناسب است. با Total مي توانيد با استفاده از سازنده صفحه كشيدن و رها كردن و كشويي هاي پريميوم ، طرح بندي صفحه ايجاد كنيد. بنابراين مرطوب تر مي خواهيد يك صفحه فرود ساده ، يك فروشگاه آنلاين يا علاوه بر اين موضوع كاملاً با WooCommerce ، Yoast SEO ، TranslPress ، WPML و بسياري ديگر از افزونه هاي محبوب سازگار باشد.

و در آخر اينكه ، اگر شما قادر به حذف بودجه بزرگي هستيد ، مي توانيد يك موضوع سفارشي نيز دريافت كنيد. اينترنت با بسياري از طراحان موضوعي معتبر و توسعه دهندگان وب سايت طوفان شده است. هزينه ها نيز متفاوت هستند - اما هزينه اي كه دارد ، قطعاً بيشتر از يك موضوع پريميوم WooCommerce از قبل موجود براي شما هزينه خواهد كرد.

2. يك تجربه كاربري آسان و دوستانه ارائه دهيد

هرچه تجربه كاربري دوستانه تري كه ارائه مي دهيد ، تعداد بيشتري از افراد به مشتري دائمي تبديل مي شوند. فاقد فكري است - اگر رهبري شما حركت از طريق وب سايت شما را دشوار مي كند ، آنها مي خواهند آن را رها كنند بدون اينكه فكر ديگري را انجام دهند. بگذاريد اينجا بي پرده شوم: مال شما تنها فروشگاه اينترنتي نيست ، ليست رقباي شما بسيار بزرگ است. در كل ، رهبري شما دقيقاً فاقد انتخاب است.

بخش بزرگي از تجربه تجارت الكترونيكي كاربر پسند ، ناوبري ساده است. اين به طور مستقيم به يك محيط راحت براي بازديد كنندگان شما نسبت مي دهد. اين امر به راحتي با استفاده از پيوندهاي سوخاري و منوها امكان پذير مي شود.

WooCommerce Breadcrumbs

بارگيري هاي WooCommerce را بارگيري كنيد

به عبارت ساده ، اين امكان را براي شما فراهم مي كند كه خرده نان هاي پيش فرض WooCommerce را سفارشي كنيد. نان هاي پيمايشي نه تنها براي روبات ها بلكه براي مشتريان نيز ناوبري را بهبود مي بخشند ، زيرا مي توانند به دسته هاي قبلي مرور شده بازگردند. اين به آنها كمك مي كند مدت بيشتري در سايت شما بمانند بدون اينكه هزار بار به دكمه عقب ضربه بزنند ، و به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا سايت شما را براي رتبه بندي بهتر جستجو فهرست كنند. WooCommerce Breadcrumbs به شما كمك مي كند تا قسمت نمايه سازي سايت از پيمايش خود را هدايت كنيد و جاي آنها را راحت تر كنيد.

WooCommerce SEO

SEO SEO Woocommerce

اين پسوند حق بيمه Yoast SEO پشتيباني از WooCommerce ، از جمله خرده نان هاي بهبود يافته مي دهد. لطفا توجه داشته باشيد كه Yoast به طور خودكار سايت شما را براي جستجو بهينه نمي كند ، بلكه در عوض ابزاري خارق العاده است كه به شما كمك مي كند تا قبل از انتشار حتي محتواي خود را بهينه كنيد بيشتر آنچه Yoast براي پست هاي وبلاگ انجام مي دهد ، همچنان در صفحات محصول ، نقشه هاي سايت و ناوبري كار مي كند.

جدول محصولات WooCommerce

جدول محصولات WooCommerce: پاسخگو

جداي از اين ، شما همچنين مي توانيد يك جدول محصول را در فروشگاه WooCommerce خود گنجانيد. اين كمك خواهد كرد كه مخاطبان شما ديد خلاصه اي از توضيحات محصول ، قيمت ، ويژگي هاي مهم و دكمه CTA "افزودن به سبد خريد" روشن داشته باشند.

به همين منظور ، يكي از بهترين گزينه ها افزونه WooCommerce Product Table توسط Barn2 است. اين افزونه محصولات شما را در ليست هايي سازماندهي مي كند كه مي توانند هنگام جستجو يا فيلتر كردن در مشتري ، در فهرست شما نشان داده شوند. اين امر نه تنها به مشتري كمك مي كند آنچه را كه به دنبالش مي يابيد ، بلكه به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا هركدام از محصولات شما را فهرست كنند تا بتوانند راحت تر آنها را پيدا كنند.

3. دكمه هاي Clear Call to Action (CTA) را اضافه كنيد

هم اكنون خريداري كنيد. افزودن به سبد خريد ثبت نام.

من فكر مي كنم همه ما با اين دكمه هاي تماس به عمل آشنا هستيم . اما انگيزه اصلي فقط اضافه كردن دكمه هاي CTA نيست بلكه اضافه كردن آنها به گونه اي است كه باعث افزايش نرخ تبديل شما مي شوند. براي اين كار ، شما بايد دكمه هاي CTA خود را در مكان مناسب قرار دهيد تا آنها بلافاصله توسط راهبردهاي شما كشف شوند.

نكته اي كه بايد در نظر داشته باشيد اينست كه منجر به اين نيست كه فقط براي انجام اقدامات لازم صفحات وب را كم كنيد. به عنوان مثال ، اگر مشتري قصد دا�


برچسب: ،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۳:۳۴ توسط:سامي موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :